Escape from Tarkov чому я розчарований, та гра більше 9 місяців з читами

Якщо ви граєте у гру і вам подобається, не читайте мій допис.
Через нетерпимість компанії до критики, скріншотів з гри не буде,  будуть красиві картинки.

Почав грати понад рік тому, мене запросив знайомий, з яким я кілька років не спілкувався, давши пограти на своєму аккаунті. За правилами гри подібне заборонено, але, ми з ним грали за схемою, я граю на його аккаунті, він так само грав на чужому.

Пів року гри, всі свої смерті списую на помилки новачка, та слабкий компутер.
Купую собі от такий компутер https://valid.x86.fr/t59g9i

RTX  з фото швидко вмерла, там була замінена на 5700 XT, фото не збереглось. Дірка в стіні, ще є.

Тоді мій друг і відвалився, нових мейтів довелося шукати не довго, знайшов у офіційному дискорді гри. Хлопак виявився RMT GUY(Real Market Trade),  заробляв гроші продаючи відеокарти, біткоїни, валюту з таркова, золото з Л2.  

Сьогодні через абсолютну некомпетентність розробників, купують навіть шоломи і броніки), попит хлопаків з читами зростає з кожним вайпом, через нові тупі рішення, як от прибрати топові патрони, топові броніки, абсолютно топове все, з ігрової барахолки.



  Не знаєте, що таке вайп?! Раз на пів року у грі, обнуляють весь прогрес,  ваші 500 мільйонів, 50 карт в фермі, 50 одиниць зброї без віддачі, прокачані уміння 51 рівня, і 80 лвл. Починай з нуля.

  Знаєте, вайп - це пекло, у звичайних гравців багато перепон, новачок і не помітить, але кількість читерів значно зростає, отримати HEADEYE "Голова Очі", або 5 пострілів у грудну клітку 7.62x39 ПС патроном, це норма, саме так я зустрічав свій вайп. 

  Коли довго граєш, вже є скіл і розуміння гри, а саме карт, і ти знаєш, що тут тебе аж ніяк не можуть побачити, і вбити через стіну,  закинути гранатою. Тоді я зрозумів, що , що у грі багато читерів, на той рік у багатьох людей були текстури "Crab", андетектед більше як рік, але пограв з місяць.Через надвисоку популярність, стрімери плакали, показали наскільки він доступний, а наступного дня, його пофіксили. Багато дурнів забанило, вони вирішили вимикати античіт, та продовжувати підміняти файли. 



  Я ж пішов і купив собі вектора, де мене найобували 2 місяці, продаючи з подвійною націнкою
його реальна ціна 30$ на 15 діб, ну і відповідний функціонал:
жодних підписів, лут квадратами, аім на грудну клітку, ноурекойл і нескінченна стаміна. Надалі, назв не буде, вибачайте, вектор і текстури не актуальний. 

Окупність чита під кінець вайпу, три дні, а на початку можно і за день, та якщо водити рейди, іксанути цю суму, і все це на СНГшній помийці, на європейських майданчиках ціни в 3-4 рази вищі, і я це перевірив, повністю перейшовши туди. 

  Зараз я користуюсь доволі популярним читом,  він  безпечний, з чудовим функціоналом: 


лут через стіни(лутати закриті кімнати і брати квестові айтеми) ;
сайлент аім( голова очі,  не цілясь , у прижці);
політ;
автопостріл ( робить постріл у ворого в зоні видимості, 360 градусів обзору); 
нескінченна стаміна;
постріли без віддачі;
завжди тепловізор; 
фільтр луту;
показники інших гравців та їх ніки.
Все це добро 100$ на місяць, якщо без комісій і напряму буде дешевше.
Ось приклад одного з читів)




На європейському майданчику, відбиваю ціну за два дні, не водячи  новачків в рейди, вартість яких 4-6$ за 20-30хвилин, в мене не склалось, можливо згодом посмілішаю. Весь мій заробіток, це ігрова валюта, предмети, патрони, картки та ключі.

Періодично  продаю свої аккаунти, аби не вмерти від нудьги, бігаю по квестам.

  Моєму поточному аккаунту 3 місяці, я вбив 2500+ гравців, серед них більше половини це читери, та боти(люди, які качають стати), в мене був контейнер Kappa, Адік, купа грошей і усього, іншого. Захотілося останні дні вайпу пограти весело, вбивати інших читерів, і купив більш рейджовий чит, де мене наїбали в останнє, 90% функціоналу не працювало, та бан прилетів через три дні гри. Це був провал, бо мені було не весело, та на аккаунті предметів залишилось пів тисячі доларів.

  Для себе зробив висновок, що без читів, навіть запускати не буду, у одному рейді стабільно від двох читерів, але  зустрічав і більше на Лабораторії, там буває фулл бінго на 10 читерів. Я в захваті від таких рейдів, мені таке подобається, це челендж, тут все вирішує скіл, і дуже часто я виходив переможцем. 
Уявіть звичайного хлопця, він вчора витратив кілька годин, назбирав коштів, купив броніка, зібрав круту зброю, взяв лаб карту і пошов проти 10 читерів, якщо пощастить, він помре через 2-3хвилини, інакше вмирає на старті.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Как разогнать Nvidia GT 730 на примере gigabyte GV-N730D5-2GI Поднимаем FPS в играх